Sunday, August 29, 2010

Zamanin akisi ve degisken haller

Ramazanin son 10 gunune girdik, zaman sanki gurbette daha da hizli akip geciyor ve hayatlarimiz cok tekduze gidiyor gibi gozukse de aslinda cok hizli degisiyor. Gecen sene iftar cadirimiz ilk defa kurulmustu ve o cadir sayesinde su an cok buyuk anlami olan dostluklar kurdum. Oyle ki bi sene once sokakta gorunce kuru bir selam verip gececegim bir sahsi muhteremle simdi ayni evi hatta gunun 24 saatini paylasiyorum. Bugun dayisi Kanada'dan gelince birlikte hareket edemedik dogal olarak ama bu durum benim kimyami bozdu sanirim :-) Sabah kalkinca "Ben simdi napicam tek basima" diye dusundum, sanki bunca yildir tek basina yasayan ben degilmisim gibi nasil da hizla alismistim bu yeni duruma. Hayat arkadasimin (ev arkadasim demiycem cunku hayatimin su doneminde hayat arkadasim oldu kendisi) bu durumla ilgili guzel bir tespiti var. "Insan gurbette hayati ziplenmis olarak yasiyor" der kendisi. Dogru soze ne denir. Zaman cabuk akiyor ve hallerimiz bir o kadar da cabuk degisiyor bu duruma ise biz daha da kolay alisiyoruz..

No comments:

Post a Comment